Jump to content
Ménemszól.hu
A/D

Hangkártya teszt: Focusrite Clarett 8 Pre

Recommended Posts

A te cikkeid mindig olyan megdöbbentőek. Olyan hosszasan tudsz írni 1-1 termékről.

A mutkori téma http://www.menemszol.hu/topic/2501-hangk%C3%A1rty%C3%A1k-szabv%C3%A1nyok-sz%C3%A1m%C3%ADt%C3%B3g%C3%A9pek-2015/ezután a téma után én erőssen elgondolkoztam és ha az apple nem fog kiadni egy olyan gépet mint régen a szürke MacPro volt akkor az apple rózsaszín ködje évek alatt mindenki felett szerte foszilik

Az iPhone egyre silányabb minőségű az apple gépek 3-5 év mulva erősen eldobós kategória (0 bővítési lehetőség) a tunderbolt nem fog bírni kifejlődni mert mindenki rá van kényszerítve.
Szürke MacPro-ról feketére váltás a így néz ki A gép ára + TB PCIE ház + TB HDD Ház (4-6-8 lemezes kérdés kinek mire van szüksége)
Ha lett volna 1-2 model az apple részéről ami tartalmazza a HDD ÉS PCIE slottokat és szép lasssan elhagy doglokat (Optikai meghajtó cserélhető VGA) akkor az emberek nem kapják fel a vizet hogy ez a váltás erősen zsebbenyúlós. Az új MacPro alig fogy. Jelenleg egy 2009-es MacPro-m van MSI GTX970 VGA-val amivel egy 4K-s tv-t hajtok és 124 cm átlátom az egész projektet mellete egy irodai gép ami egy 2014-es retina macbook pro 15" jelenleg ugyan az a szint mint a macpro. Szóval aki azzal jön hogy a régi macpro-k teljesítményét ma már hozza a iMac, Macbook Pro vagy akármelyik másik eszköz nem gondolkozik azon hogy a MacPro elment X évet mire az otthoni kategóriás géppel lent egy szinten és onnantól kezdve van még neki +3 éve.
Innen jön az hogy szerintem a tunderbolt teljes bukás lesz. A win a Windows 10-be se tette bele a támogatást a PC gyártól nem tudnak megfelelő drivert írni hozzá ezért elesnek a vevők 70%-tól. A Firewire se volt sztár windows alatt megoldották ment de fontos volt a chip a kártyán illetve sok mindenre kellet figyelni.
Valahogy az apple nem is pörög a Pro témán 2 év telt el az új Mac Pro ügyében és azóta se lett semmi újjítás. Régen az apple évente adott ki ráncfelvarást.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

 

a Focusrite leginkább kommersz eszközöket gyártott hangkártyából...

A Scarlett - Saffire - Forte korábbi próbálkozásaik egyértelműen amatőröknek készültek...

 

Na ez nagyon érdekes így pár év távlatából, mert a Focusnak rettenet dicshimnuszokat zengett a bolt a megjelenésével (és még utána is) aztán most hirtelen kiderült hogy fekália mikor a nagy többség ezt vette pont a reklám miatt s hogy pont ti magasztaltátok??? Főleg az ISA-s termékeket kiemelve, ami most egy kalap alá van véve az aljával. Vagy ott volt a Saffire is megjelenésekor jókora hájppal. Ezt nem érzem korrektnek így! (Az mondjuk elfogadom hogy akkoriban nem volt hasonló alternatíva, csak később az Emu mastering grade szériája.)

Más konstellációban persze van jogosultsága hogy alsóházi cuccok a nagyok mellett nem rúgnak labdába, de miért is akarna vki a Suzukitól Rolls-Royce minőséget várni? Azért azzal itt sokan tisztában vannak, hogy hogy egy UA Apollót nem akárki engedhet meg magának, ebből következvén a piac ma már leginkább (mivel a hobbisták is jobban ki vannak már akár 50 ezres interfacektől is árban szolgálva mint 10-20 éve) amatőrökből áll, akik tökéletesen elvannak a cuccaikkal. S ebből az is következik, hogy egy 10x-15x drágább eszközt csak az fog megvenni aki tényleg tudja mit akar és megéri neki a vélhetően minőségben nem is akkora különbség, mint árban! Most meg lehet kövezni, de egy 41 ezer forintos Steinberg UR22 ami a mai sikertermék mindenütt, 24/192-es felbontással nem igen lesz 20x szarabb hangminőségben, mint a 20x drágább Apogee Symphony stb, még ha nem is illik 1 lapon említeni a 2-t.

Amúgy jó a cikk e pár negatívumtól eltekintve, részletes, elemző, de ezt videó formában jobb lett volna tálalni. Olvasni kevesen szeretnek. :)

Szerkesztette DeMarco

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Szerintem attól, hogy valami amatőröknek készült, illetve hogy kommersz, még lehet jó a maga "súlycsoportjában". Azért az árért az a termék hozhatja a legjobb (vagy nagyon jó) minőséget / felhasználói élményt / akármit az adott csoportban. Nyilvánvaló, hogy a Focusrite Scarlett - Saffire nem a pro stúdiókba készült, a sokmilliós eszközparkba.

 

Az adott szövegkörnyezetben nem jelenti feltétlenül azt, hogy fekália. Másrészt lehet, hogy ha visszamegyünk az időben 2-3 évet, akkor a Scarlett/Saffire "csoportgyőztes", de azóta megjelentek más gyártók is újabb termékekkel, amik "lenyomták" a Scarlettet / Saffire-t. 

 

Én sokkal inkább fájlalom azt, hogy a Clarett igencsak drága darab. (Nekem. Nem önmagában, hanem "ahhoz képest".) Kinéztem egy Pre4-et, ami szolgáltatásban nagyon megfelelő lenne, a TB miatt pedig biztosan jelentős előrelépés a Scarlett 6i6-hoz képest, de a (több, mint) háromszoros ár komoly visszatartó erő.

Szerkesztette Bendi

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Jo cikk, de nem vagyok tovabbra sem meggyozve a Focusrite kartyagyarto kepessegeirol. Anno "nagyon belenyultam" az elso Saffire sorozatba, instabilitas szeteso FW kapcsolat (Macen!!!), stb. Biztos javult mar ez, de akkor sem tudok mar egy RME stabilitas nelkul elkepzelni barmit is. A Totalmix meg tenyleg bonyolult, elsore, de elkepeszto dokgokra kepes, ha kitanulja valaki.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Anno mikor megjelent kinéztem magamnak a 2pre változatot mikor bepöccentem a Roland hangkártyám közös potis monitor-fejhallgatón. Jól hangzott a modellezett ISA. Aztán jött egy Duet olcsón, azt meg elcseréltem egy Apollo Twinre. Néha hiányzik az Apogee hang, de az UADot nem adnám semmiért mégha csak Legacy pluginek meg csak egy mag is, be lehet ezt osztani.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Na ez nagyon érdekes így pár év távlatából, mert a Focusnak rettenet dicshimnuszokat zengett a bolt a megjelenésével (és még utána is) aztán most hirtelen kiderült hogy fekália

Észrevehetnétek már, hogy itt a dícshimnuszok/fikázások mindíg a fogalmazás mikéntjén és az árrésen múlnak. A ZBH is csak egy teleshop.

Mindettől függetlenül ez a cikk kivételesen korrekt.

A pro audió ipar szenvedése, (szerintem inkább igénytelensége) című rész kifejezetten tetszik. Én pont emiatt nem vagyok hajlandó sok pénzt költeni interfészre.

A Steinberg UR viszont árkategóriájában is ocsmányul szól!

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

A megemlített Microsoft-os bejelentések egy önnálló hír postot is megérnek, de az almahívők legendái és "felvilágosult intelmei" nélkül komfortosabb, a megfelelő win topikban folytatni.

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Észrevehetnétek már, hogy itt a dícshimnuszok/fikázások mindíg a fogalmazás mikéntjén és az árrésen múlnak. A ZBH is csak egy teleshop.

Mindettől függetlenül ez a cikk kivételesen korrekt.

A pro audió ipar szenvedése, (szerintem inkább igénytelensége) című rész kifejezetten tetszik. Én pont emiatt nem vagyok hajlandó sok pénzt költeni interfészre.

A Steinberg UR viszont árkategóriájában is ocsmányul szól!

 

Te, én még nem vettem észre. Te rálátsz az árréseinkre, vagy csak próbálsz okos lenni? :) Ha hivatalos újságíró lennék, jogosan várhatnál egy semleges hangnemet, de én blogger vagyok és sem a cikkeimért, se a taulmányaimért, se a videóinkért senki egy fillért nem fizetett, ezért megengedhetem magamnak a sztorizós, életszerű, szenvedélyes leírásokat. De hogy hiteles maradjak, szakmai alapokkal nem kötök kompromisszumot. Magyarul érvelek. 

 

A ZBH teleshoposítást majdnem kikértem magamnak, de rájöttem, hogy a kritika nem nekem szólt, ugyanis a készítők tőlünk függetlenül, saját maguk csinálják olyanra, mint amilyen lesz. Ez annyira extrém, hogy a legutóbbi Ákosos videót konkrétan Ákos csapata vágta össze kb 2 és fél órából, nekünk beleszólásunk se volt és nem is volt célunk beleszólni.  Amúgy az lenne a vicces, ha az interjúk során soha bele nem futnánk a saját termékeinkbe. Ha a kritika az lenne, hogy semmi érdemi nem hangzik el, azzal tudnék vitatkozni. 

 

Ha már itt tartunk, nekem őszintén hiányzik a hazai szakmai újságírói szcéna. Sokkal kényelmesebb lenne odaadni egy terméket hogy írjanak tesztet. 

 

A cikk egyébként azért keletkezett, mert én rendszerint ilyen igénnyel állok szembe fontos termékek vizsgálatával. Ha nem teszem meg, akkor balfasz félművelt találgatások fognak keringeni a neten, és megint olvashatjuk azokat a kreténségeket, hogy a Forte miért szól jobban mint a Duet, vagy hogy mennyivel jobban szólnak az X árú hangkártyák mint az olcsó szarok, meg a Black Lion és az összestöbbi szélhámosság.

 

Amúgy az UR egyáltalán nem szól ocsmányul a saját árkategóriájában. Pont ugyanúgy szólt mint bármi, viszont nem fekteti el egy sima aktív pickup a hi-z bemenetét mint mondjuk a Scarlet 2i2-nek. Csak mondom, de leírtam, hogy én nem vagyok konverter fetisiszta, mások ennek sokkal nagyobb jelentőséget tulajdonítanak, mint amit én reálisnak gondolok. 

 

Olyasmivel szintén nem kívánok foglalkozni, hogy valaki nem érti az amatőr kifejezés mibenlétét, hanem azt tévesen pejoratívnak gondolja és megsértődik rajta. 

 

Akik pedig nem tudnak elvonatkoztatni attól, hogy egy termék megítélése ABSZOLÚT KORFÜGGŐ, és még a szövegértelmezéssel is gondjuk van, azoknak idéznék a fenti szövegből:

 

"Egy mai, közepes szintű hangkártya mondjuk egy régi Digidesign 888 interfészt megeszik reggelire hangban, árban annak töredékéért. De pusztán a jó hangtól egy hangkártya még nem lesz jó vagy profi."

 

Először lelkiismeretesen arra gondoltam, hogy bénán fogalmaztam megint, de láttam, hogy másoknak sikerült megérteni a szöveget.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Jo cikk, de nem vagyok tovabbra sem meggyozve a Focusrite kartyagyarto kepessegeirol. Anno "nagyon belenyultam" az elso Saffire sorozatba, instabilitas szeteso FW kapcsolat (Macen!!!), stb. Biztos javult mar ez, de akkor sem tudok mar egy RME stabilitas nelkul elkepzelni barmit is. A Totalmix meg tenyleg bonyolult, elsore, de elkepeszto dokgokra kepes, ha kitanulja valaki.

 

Ez teljesen jogos, bár hozzáteszem, hogy minden gyártónak vannak ups & downs. Az első Saffire-nak volt egy külső gyártó által készített FW vezérlő chipje, ami miatt káosz alakult ki, ugyanakkor azért volt jó, mert az RME megoldásai drágábbak voltak. Egyébként speckó a Babyface-nek köze nincs a sztenderd RME minőséghez, és pár RME-re kikiáltott dolog nem bizonyult igaznak. Pl. a korábbi Fireface meghibásodási aránya nagyon durva volt, rengeteget hoztak vissza, sőt, volt, aki a hangminőséget kifogásolta. Az ilyen vélemények és tapasztalatok mint a tiéd nagyon fontosak (mi is hivatkozunk ügyfelek véleményére mikor kérdeznek bennünket), de a pontosság kedvéért érdemes megjegyezni melyik modellről volt szó.  Én pl. meglepődtem a Fireface latency értékein, kimondottan újdonságként ért, hogy USB-n gyorsabb ugyanaz az eszköz.

 

A Clarett biztosan nem ugyanaz a kategória mint a Saffire volt, mintha nem is ugyanaz a cég csinálta volna. Váltani RME-ről biztos nem váltanék Clarettre, de ha most vennék kártyát és nem kéne a Totalmix képessége én a Clarett mellett voksolnék gondolkodás nélkül (akinek nincsenek meg a beszer áraim, az RME-n kicsit többet keresek mint az RME termékeken lol ). De igazából ha valaki megteheti, akkor az Apollo a tuti, bár árban odébb van. Ráadásul pont te vagy az a közönség, akinek ez izgalmas lehet, mert te a sok szintiddel plugin effektekkel RME-vel többet fogsz szívni. (Igen, az Apollón többet keresek mint az RME-n, de nem ezért mondom :) )

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Ez teljesen jogos, bár hozzáteszem, hogy minden gyártónak vannak ups & downs. Az első Saffire-nak volt egy külső gyártó által készített FW vezérlő chipje, ami miatt káosz alakult ki, ugyanakkor azért volt jó, mert az RME megoldásai drágábbak voltak. Egyébként speckó a Babyface-nek köze nincs a sztenderd RME minőséghez, és pár RME-re kikiáltott dolog nem bizonyult igaznak. Pl. a korábbi Fireface meghibásodási aránya nagyon durva volt, rengeteget hoztak vissza, sőt, volt, aki a hangminőséget kifogásolta. Az ilyen vélemények és tapasztalatok mint a tiéd nagyon fontosak (mi is hivatkozunk ügyfelek véleményére mikor kérdeznek bennünket), de a pontosság kedvéért érdemes megjegyezni melyik modellről volt szó.  Én pl. meglepődtem a Fireface latency értékein, kimondottan újdonságként ért, hogy USB-n gyorsabb ugyanaz az eszköz.

 

A Clarett biztosan nem ugyanaz a kategória mint a Saffire volt, mintha nem is ugyanaz a cég csinálta volna. Váltani RME-ről biztos nem váltanék Clarettre, de ha most vennék kártyát és nem kéne a Totalmix képessége én a Clarett mellett voksolnék gondolkodás nélkül (akinek nincsenek meg a beszer áraim, az RME-n kicsit többet keresek mint az RME termékeken lol ). De igazából ha valaki megteheti, akkor az Apollo a tuti, bár árban odébb van. Ráadásul pont te vagy az a közönség, akinek ez izgalmas lehet, mert te a sok szintiddel plugin effektekkel RME-vel többet fogsz szívni. (Igen, az Apollón többet keresek mint az RME-n, de nem ezért mondom :) )

 

A problémás cucc a Saffire első (fehér) sorozata volt.

 

Nekem már nem izgalmas egyik sem ( :D), mert egy RME RayDat digitális interfészre akasztgatok különböző, az adott célnak éppen megfelelő A/D és D/A konvertereket, és jó is nekem így asszem, nem hiszem, hogy valaha is lesz már klasszikus hangkártyám ezek után. Nézegettem az Apollót és valóban elég kúl, de az, hogy ki tudjam építeni a jelenlegi 36/36 IO-s rendszeremet abból, az nagyon messze van nekem, és a magam amatőr szintjén nem is nagyon van értelme egy lakás árát beledobni ebbe. Most megelégszem azzal, hogy 32 sávot tudok D/A után analógban összekeverni egy vintage pulttal, ahol a pult képességei esetleg korrigálják a nem hájend konvertereket, bár én sem vagyok ez ügyben fetisiszta, talán csak a tudatosan két sávnyi rögzitésnél. (tudnék 32-őt felvenni is egyszerre, de nem szoktam, elég a kettő is) 

 

Effektezni meg már alig effektezek, inkább igyekszem jól felvenni azt a két sávot, és inkább a keverésen bindzsizek sokat. Persze, ami plugin az UAD, vagy Logic, így tényleg érdekes lehetne egy Apolló csak túl drága. (nekem)

Szerkesztette NeoC

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Az RME-nek igazából az ilyen cuccai a jók, mint a RayDat. Nálam is azok vannak.

Szerkesztette Cserfalvi Töfi Zoltán

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

OFF leszek : Az ur 22-ről egy nagy picit több infót tudnál adni ? az érdekelne - főleg a focusrite-al szemben hogy milyen fejlhalgató kimenete lehet kicsit extrém : egy 600ohm-os fejhalgatóval elboldogul? vagy ebben a kategóriában ez felejtős ? csak mert írtad hogy nagyon a gyenge a focusrite-ok ezen része ezért érdekelne illetve a konverteről még anyi infó kéne hogy jobb/roszabb e a az AD/DA konverter mint pl a focusrite-ban ? semmi extra elvásársom nincs hisz ez egy elég belépő kártya nyilvan viszont az ur22 vagy a focusrite-ot inkább zene halgatásra venném hogy őszinte legyek ezért érdekelnének a fentiek na meg persze hobby célú zenélgetésre ha komolyabb dolog előtt álok jelenleg meg tudom oldani profibb környezetben a felvételt ha meg úgyvan nyilvan beruházok komolyabb cucc-ra köszi előre is!

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

 

Korábban, valami DSI termék ekézésénél már elismerted, ezt az árrés dolgot.

Pontosítok: az UR44 füles kimenete, nagy impedanciás fülessel rosszabb mint az alaplapim.

A fizikai kialakítása, minősége vállalhatatlan, kisipari, olyan mint egy moduláris szinti.

 

 Az ur 22 egy 600ohm-os fejhalgatóval elboldogul?

Nem.

Fogd a fülesed és járd végig a boltokat, próbálgass! ;)

 

Szerkesztette Kilobeat

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Es a legjobb, hogy a kovetkezo TB Port usb-c-s lesz majd kiderul ez mennyire kavar be az audio eszkozoknek, de ha nem is minimum 40 dollar lesz az uj kabel megint.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

A problémás cucc a Saffire első (fehér) sorozata volt.

 

Nekem már nem izgalmas egyik sem ( :D), mert egy RME RayDat digitális interfészre akasztgatok különböző, az adott célnak éppen megfelelő A/D és D/A konvertereket, és jó is nekem így asszem, nem hiszem, hogy valaha is lesz már klasszikus hangkártyám ezek után. Nézegettem az Apollót és valóban elég kúl, de az, hogy ki tudjam építeni a jelenlegi 36/36 IO-s rendszeremet abból, az nagyon messze van nekem, és a magam amatőr szintjén nem is nagyon van értelme egy lakás árát beledobni ebbe. Most megelégszem azzal, hogy 32 sávot tudok D/A után analógban összekeverni egy vintage pulttal, ahol a pult képességei esetleg korrigálják a nem hájend konvertereket, bár én sem vagyok ez ügyben fetisiszta, talán csak a tudatosan két sávnyi rögzitésnél. (tudnék 32-őt felvenni is egyszerre, de nem szoktam, elég a kettő is) 

 

Effektezni meg már alig effektezek, inkább igyekszem jól felvenni azt a két sávot, és inkább a keverésen bindzsizek sokat. Persze, ami plugin az UAD, vagy Logic, így tényleg érdekes lehetne egy Apolló csak túl drága. (nekem)

 

Nekem éppen ezért van Apogee Smhpony infrész mert működik USB Pro tools Hd/HDX és apogee kártyával.

Kurvára átjön az uad de az új infrész csak tunderboltal működik ami sajnos normális mac-ra nem köthető rá. A Universal Audio kiadhatta volna ezt még FW + TB kimenettel. De mikor kiadta a külső UAD kártyát a TB változat jöhetet volna így: TB + FW biztos mar itt lenne belőle 1-2 darab a gépem tetején jelneleg FW800-al bekötve később ha váltok akkor kábelcsere TB-re....

 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

én most tökre elvagyok egy RME babyface kártyával. nyilván nem mindenkinek elegendő 2 mono ki-bejárat, nekem igen.

pro: latency, hangminőség, mobilitás, egyszerűség, totalmix, adat in-out, praktikus hordtáska

kontra: kevés ki-bejárat, breakout kábel

 

elmondanám a szokásos jótanácsot azoknak, akik bármiféle új cuccba fektetnének: dobj rá +10-15000Ft-t arra az összegre amit rászánnál a cuccra :) valamint fórumot és review-eket kell olvasni. aztán ha kb. megvan hogy milyen cuccot vennél, akkor irány egy bolt és ki kell próbálni. erre a hitspace pont megfelelő, hiszen náluk szinte mindent ki lehet próbálni, ami a honlapon is fel van tüntetve (legalábbis régebben így volt). de ha náluk nincs, akkor körbe kell nézni máshol. ne sajnáld az időt az információ gyűjtésre.

 

általában amúgy is jól látszik az árakból, hogy pl melyik hangkártya melyiknek a vetélytársa akar lenni, így ha van rá lehetőség, akkor mindegyiket ki kell próbálni, mert lehet, hogy a leírás csalóka. hangfalakkal meg főleg mellé lehet fogni ha "hallatlanba" vesz az ember. én mondjuk hamar megszokom/megtanulom a hangját egy-egy cuccnak, de ez nem jelenti azt, hogy szeretek is dolgozni vele. ilyen jelenleg egy genelec pár a munkahelyemen. biztos jók valamire, de nekem nem jön be, inkább fejhallgatóval dolgozom.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Olyasmivel szintén nem kívánok foglalkozni, hogy valaki nem érti az amatőr kifejezés mibenlétét, hanem azt tévesen pejoratívnak gondolja és megsértődik rajta.

 

Akik pedig nem tudnak elvonatkoztatni attól, hogy egy termék megítélése ABSZOLÚT KORFÜGGŐ, és még a szövegértelmezéssel is gondjuk van, azoknak idéznék a fenti szövegből:

Először lelkiismeretesen arra gondoltam, hogy bénán fogalmaztam megint, de láttam, hogy másoknak sikerült megérteni a szöveget.

A/D az a baj hogy itt nem más sértődik meg, hanem TE sértesz meg másokat (és még észre sem veszed), ill. becsapsz ügyfeleket visszamenőlegesen ilyen nagyvonalúan fellengző mondatokkal hogy a FR. "kommersz eszközöket gyártott", "korábbi próbálkozásaik egyértelműen amatőröknek készültek" (múlt idő! nem azt írtad hogy mára idejét múlták!!!). olyanokat akikre széles mosollyal korábban rátukmáltátok a termékeiteket hogy az milyen ász! Asszociatíve tehát nem arról próbáltál embereket meggyőzni, hogy a mai cuccokkal szemben ezek a termékek már nem rúgnak labdába, hanem hogy sosem rúgtak igazán labdába és ez különbség! Az UA Apollóra ilyen úton hány év múlva lesz kimondva hogy komersz termék VOLT?

Pontosan a fórum segítségével idéztem a múltidős kifejezésmódod, így a korfüggő megítélésed akkor lenne korrekt, ha jelen időben fogalmaztál volna, ahogy írtam is, pl. mára elavultak, idejét múltak, van náluk jobb (ahogy régen is volt). Tehát igenis rossz volt a megfogalmazásod, jól láttad elsőre, noha én soha életemben nem használtam és vásároltam FR. terméket amiért védenem kéne a márkát és még csak nem is konkurens kereskedő vagyok vagy márkaképviselet, csak egy sima fórumlátogató. Sajnálom hogy a régi abszolut.hu nem elérhető, mert Isten bizony visszakeresném pl. az ISA ONE bejelentéseteket, mekkora hájp volt a cucc a szemetekben.

Mindezt akkor tudnám korrektnek elfogadni ismétlem, ha nem úgy beszélnél azokról a termékekről egyszeriben amit anno az egekbe magasztaltatok! Nem voltak szar termékek, most sem azok, de nem is azt a színvonalat képviselték amit a PR diktált róluk, ez a korrekt tényállás szerintem. De majd megköveznek itt a többiek ha nem így van!

Csak hogy tisztázzuk, nem illik hülyének nézni a többit, még ha ti viszitek is a boltot, s ültök a tűz közelében szvsz...

Köszönöm hogy elmondhattam!

Szerkesztette DeMarco

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

A/D az a baj hogy itt nem más sértődik meg, hanem TE sértesz meg másokat (és még észre sem veszed), ill. becsapsz ügyfeleket visszamenőlegesen ilyen nagyvonalúan fellengző mondatokkal hogy a FR. "kommersz eszközöket gyártott", "korábbi próbálkozásaik egyértelműen amatőröknek készültek" (múlt idő! nem azt írtad hogy mára idejét múlták!!!). olyanokat akikre széles mosollyal korábban rátukmáltátok a termékeiteket hogy az milyen ász! Asszociatíve tehát nem arról próbáltál embereket meggyőzni, hogy a mai cuccokkal szemben ezek a termékek már nem rúgnak labdába, hanem hogy sosem rúgtak igazán labdába és ez különbség! Az UA Apollóra ilyen úton hány év múlva lesz kimondva hogy komersz termék VOLT?

Pontosan a fórum segítségével idéztem a múltidős kifejezésmódod, így a korfüggő megítélésed akkor lenne korrekt, ha jelen időben fogalmaztál volna, ahogy írtam is, pl. mára elavultak, idejét múltak, van náluk jobb (ahogy régen is volt). Tehát igenis rossz volt a megfogalmazásod, jól láttad elsőre, noha én soha életemben nem használtam és vásároltam FR. terméket amiért védenem kéne a márkát és még csak nem is konkurens kereskedő vagyok vagy márkaképviselet, csak egy sima fórumlátogató. Sajnálom hogy a régi abszolut.hu nem elérhető, mert Isten bizony visszakeresném pl. az ISA ONE bejelentéseteket, mekkora hájp volt a cucc a szemetekben.

Mindezt akkor tudnám korrektnek elfogadni ismétlem, ha nem úgy beszélnél azokról a termékekről egyszeriben amit anno az egekbe magasztaltatok! Nem voltak szar termékek, most sem azok, de nem is azt a színvonalat képviselték amit a PR diktált róluk, ez a korrekt tényállás szerintem. De majd megköveznek itt a többiek ha nem így van!

Csak hogy tisztázzuk, nem illik hülyének nézni a többit, még ha ti viszitek is a boltot, s ültök a tűz közelében szvsz...

Köszönöm hogy elmondhattam!

ÍItt a focusrite hangkártyáiról volt szó, az isa széria az meg mikrofon erősítő. 

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Mint ahogy arról is sokáig vita volt hogy a hangkártyákba is ISA minőségű előfok van-é, aztán sosem volt benne, pláne a Saffireokban! Ha egy márka viszont "csak kommersz" cuccokat gyártott állítólag, akkor gondolod pont az ISA ONE lóg ki a sorból? :)

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Lehet, hogy kommersz, vagy amatőr, vagy végülis mindegy is minek nevezzük, de pl. a Saffire Pro 40, amit én is használok, azért szolgáltatásaiban magasan az árkategóriája fölé nőtt anno, a "hangról" direkt nem is beszélek mert ezügyben ugye csodát nem nagyon lehet várni ilyen pénzösszegekért, viszont én kb. vagy 10db ilyen, de inkább ennél olcsóbb hangkarit kipróbáltam, és ez az egy volt amiben kb. ért is valamit az előfok, végre volt 2db "majdnem" :) használható fejhallgató kimenet, értelmezhető level meters, és végre üzembiztosan működik (nálam driver probléma sem volt), és persze sok-sok be és kimenet. Én ezért is örülök ennek a kis A/D bemutatónak, mert ismét meggyőzött, hogy ez a Clarett ez bizony jó lehet majd a továbblépésre, ez még pont az az árfekvés és szolgáltatás arány amire azt mondanám, hogy érdemes befektetés lehet. A kis home studiomban nagy hangzás csodát ha megfeszülök sem tudok elérni, viszont egy ilyen géppel gyorsabb, pontosabb, és még egy kicsit jobb minőségű lehetek, mint korábban, - talán ennyi elég is :)

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Mint ahogy arról is sokáig vita volt hogy a hangkártyákba is ISA minőségű előfok van-é, aztán sosem volt benne, pláne a Saffireokban! Ha egy márka viszont "csak kommersz" cuccokat gyártott állítólag, akkor gondolod pont az ISA ONE lóg ki a sorból? :)

" Focusrite leginkább kommersz eszközöket gyártott hangkártyából" mondja a cikk... Érdemes külföldi újságokat olvasni, az ISA, RED na pláne a régi Focusrite BLUE cuccok soha nem voltak kommresz cukkok. Meg mondjuk elég meghallgatni...

Én amúgy kristálytisztán emlékszem, hogy amikor kijött a Focusrite Liquid Saffire hangkártya az Ádámék letesztelték és elmondták, hogy rohadtul nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. Szerintem pont kurva jó az, hogy folyamatosan tesztelik a saját termékeiket.

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

az FF RED 2 eq isteni Kiràly cucc

Magasan ver minden eq-t mai napig 1 millió forintig

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Hallottam valami olyasmiről hogy bizonyos Focusrite cuccok "Neve"-ek. Hogy van ez a sztori?

Hozzászólás megosztása


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Válasz erre a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Kattints a formázás megszűntetéséhez.

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...