Jump to content
Ménemszól.hu

Behringer VC340


draco draconis

Recommended Posts

  • Válaszok száma 347
  • Created
  • Last Reply
13 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Igen, szerintem is sötétség: a fő sötétítő a feszkó per oktávnak magát tituláló mocsári tuskó... :D

De ezt mindenki tudta már. Mondtam hogy olyan mint Gollam, kedves vagy vele ő meg megharap. Nem kell a tuskóval finomodni: a mocsárba kell visszatolni ahová való.

ez nem igy van

ember

szerk.: ez nem igy van, ember!

szerk2.: ez nem igy van! Ember...!?!?

Link to comment
Share on other sites

1 órája írta DutchFlowers:

Ez egy minosegi produktum ... ez a 80-as evekbol van?

najo... inkabb csak zeneileg... bocs.

Ebben nincs semmi csí, meg kondenzátorvoodoo, csak szoftver, abletonban osszeganyolva, valami ozone prezettel a masteren, meg kb 10 eve csinaltam :) 

Nade bocs az OFFért már tényleg, bár ahogy nézem minden Behringer topik offolás mostmár :D 

Link to comment
Share on other sites

2 perccel ezelőtt írta DutchFlowers:

nem mocsari troll az. tok jo gyereknek tunik, tok jokat mond.

azt is leszarom, ha o kezdte a szemelyeskedest, azert nagyon kemenyen utsz vissza nagyon kitartoan...

bocs, ez kikivankozott.

Konkrét sötét hülyeségeket mond. Füle nincs, süket mint a nagyágyú. Ő kezdte, olyan elbaszott 90-es évekbeli urbán legendával, mindenkivel, utána mindig elmegy sírni. :D

Keményen? Egy ilyen sírós picsogós trollocskával? Nem hinném.

Link to comment
Share on other sites

1 perce írta draco draconis:

Konkrét sötét hülyeségeket mond. Füle nincs, süket mint a nagyágyú. Ő kezdte, olyan elbaszott 90-es évekbeli urbán legendával, mindenkivel, utána mindig elmegy sírni. :D

Keményen? Egy ilyen sírós picsogós trollocskával? Nem hinném.

ah, hagyjuk

Link to comment
Share on other sites

31 perccel ezelőtt írta axon.dust:

Ebben nincs semmi csí, meg kondenzátorvoodoo, csak szoftver, abletonban osszeganyolva, valami ozone prezettel a masteren, meg kb 10 eve csinaltam :) 

Nade bocs az OFFért már tényleg, bár ahogy nézem minden Behringer topik offolás mostmár :D 

 

OFF:

 

Nagyszínpad!!!!! :):):)

Nekem ez konkrétan tetszik :)

 

ON:

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 órája írta axon.dust:

Ebben nincs semmi csí, meg kondenzátorvoodoo, csak szoftver, abletonban osszeganyolva, valami ozone prezettel a masteren, meg kb 10 eve csinaltam :) 

Nade bocs az OFFért már tényleg, bár ahogy nézem minden Behringer topik offolás mostmár :D 

Azért megy az egész műsor, mert kinek ilyen olyan érdeke van abban hogy a Behringer ha így folytatja viszi a pro szinti ipar felét :D

A többiek is kénytelenek leszne olcsóbban adni a kézzel és Józsi bácsival válogatott szinyójukat. 

Gyerekek itt pénzről van szó vastagon és Uli bankot robbant. Ennek vannak hátrányai, mert kell versenyhelyzet, de a többiek vagy beállnak a sorba vagy egy darabig rázzák az öklüket majd eltűnnek.  

Link to comment
Share on other sites

Hát, mit is írjak, úgy se szoktam finomkodni. Az Edda Művek úgy fos mai füllel hogy csak na. Akkori fülem meg nincs raktáron. Nem is értem az egészet: egy 25.000 Ft-os MAI kondenzátor miksivel jobbat lehet összehozni, ha MINDENT azzal veszünk fel. Dobot, éneket meg mindent amit mikrofonozni lehet vagy kell.

Az Edda Művek 1-2 mai füllel katasztrófa.  Biztos a saját idejében totálisan válllalható volt, pláne itthon, de ne szórakozzunk már. Azt hittem valamit tényleg én nem tudok vagy kihagytam. De még az asszony is röhög rajta, hogy ezt komolyan mondta bárki is? Pedig őt tényleg a zene érdekli - P.Box-P.Mobil esetében értelemszerűen.

Szóval kérdőjel hegyek.

 

Link to comment
Share on other sites

Látom, nagyon szereted a 25 ezer Ft-os kínai kondis mikiket!

Valóban sokkal több magasat tudnál felvenni vele, mint a régi szar mikikkel, csak teste nem lenne egyik sávnak sem! ?

Az biztos, hogy 30-40 éve már minden eszköz olyan szinten volt a stúdiótechnikában, amelynél ma sem tudnak jobbat (mikrofonok, előfokok, outboardok, gitárerősítők stb.). A szalagot felváltotta a digitális rögzítés, így kisebb lett a zaj, de kb. ennyi történt pro szinten.

Persze, megjelentek a 25 ezres kondis mikik is, hogy otthon is tudjunk ötletelni. Természetesen nem alkalmasak profi felvételre továbbra sem. Csak a lényeg hiányzik belőlük!

Link to comment
Share on other sites

Nademármivanitt Maaaargit, há' nóóórmális???!!! :-)

Szintetizátorokat A/B tesztelni normális előerősítés nélkül nonszensz! Pláne egy jóárasított Behrrrringert via egy vintage akármivel is.

Biztosak lehetünk benne, hogy teljesen más jelszintek, impedanciák (feszültségek) "jönnek kifele" mindegyikből. Azt csak úgy bedugni egy közepesen szar konverterbe... hát...

Kell két egyforma minőségi preamp, aminek van megfelelő illesztő bemenete (Line) és úgy felvenni mindkettőt. Utána a felvett hangjukat belerakni valamilyen komolyabb alap zenébe, jól megcsavargatni, utána azt kiírni tömörítetlenül és elérhetővé tenni.

Szerintem ezután lehetne komolyabb okfejtésekbe kezdeni a hangminőségükkel kapcsolatban. (Ezután lehet engem is "ütlegelni") :-)

Link to comment
Share on other sites

50 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Hát, mit is írjak, úgy se szoktam finomkodni. Az Edda Művek úgy fos mai füllel hogy csak na. Akkori fülem meg nincs raktáron. Nem is értem az egészet: egy 25.000 Ft-os MAI kondenzátor miksivel jobbat lehet összehozni, ha MINDENT azzal veszünk fel. Dobot, éneket meg mindent amit mikrofonozni lehet vagy kell.

Látom továbbra sem akar menni a szövegértés, úgyhogy hagyjuk.
Senki nem mondta, hogy ezek világklasszis felvételek. Akkoriban ez volt és kész. 
Eredetileg alapvetően csak az általad beírt butaságra reagáltam és elmondtam, hogy ezek az általad lenézett felvételek sokkal jobb cuccokkal lettek felvéve,
mint ezek a mai kínai vackok. Ezért volt értelmetlen a beszólásod.
Ezen kívül annyit állítottam, hogy egyébként a kor igényeinek teljesen megfeleltek és akkor még a nyugati társaktól sem voltak jelentősen lemaradva.
Akkoriban más is így szólt és elsősorban nem a mikrofonoktól és a cuccoktól, hanem az emberektől, munkamódszertől, felfogástól, szokásoktól.
Ennyi. Nem tudom ezen mit kell ennyit rugózni. 
Egyszerűen értsd meg, hogy egy ilyen vackot be sem engedtek 30-40 évvel ezelőtt egy stúdióba,
de ennek semmi köze ahhoz, hogy milyen lemezek születtek akkoriban.
A Beatles lemezek még viccesebben szólnak, pedig már azokat is tök jó cuccokkal készítették.
 

Link to comment
Share on other sites

56 perccel ezelőtt írta draco draconis:

...Nem is értem az egészet: egy 25.000 Ft-os MAI kondenzátor miksivel jobbat lehet összehozni, ha MINDENT azzal veszünk fel. Dobot, éneket meg mindent amit mikrofonozni lehet vagy kell.
 Szóval kérdőjel hegyek.
 

Hát én (Töfi és Gabó is biztosan...) tudnék ezzel kapcsolatos tapasztalatokról kisregényeket írni.

Demózni tuti tökéletes, de egy kicsit is komolyabb munkánál egy vicc lesz a végeredmény.

(Pl. egy énekes sávját minimum "pöszévé" kellene deesszelni, hogy ne olvadjon le a füled a végeredmény hallatán...)

Link to comment
Share on other sites

27 perccel ezelőtt írta gabo:

Látom, nagyon szereted a 25 ezer Ft-os kínai kondis mikiket!

Valóban sokkal több magasat tudnál felvenni vele, mint a régi szar mikikkel, csak teste nem lenne egyik sávnak sem! ?

Az biztos, hogy 30-40 éve már minden eszköz olyan szinten volt a stúdiótechnikában, amelynél ma sem tudnak jobbat (mikrofonok, előfokok, outboardok, gitárerősítők stb.). A szalagot felváltotta a digitális rögzítés, így kisebb lett a zaj, de kb. ennyi történt pro szinten.

Persze, megjelentek a 25 ezres kondis mikik is, hogy otthon is tudjunk ötletelni. Természetesen nem alkalmasak profi felvételre továbbra sem. Csak a lényeg hiányzik belőlük!

Szereti a tököm, mert nem is használom, mivel nem érdekel. Ha meg már minden megvolt akkor még jobban minősíti az embereket akik ilyen fosul használták.

És igen, azokból a felvételekből - Edda és tsai - csak a lényeg hiányzik felvételi szempontból: a test. Csak a csonk van. A váz. Mert annyira nincs teteje sem alja, meg dinamika.

Link to comment
Share on other sites

1 perce írta PropaneB:

(Pl. egy énekes sávját minimum "pöszévé" kellene deesszelni, hogy ne olvadjon le a füled a végeredmény hallatán...)

Igen, ezen rögtön elbukik az összes ilyen kamumikrofon.
Sokan még azt sem tudják, hogy technológiailag ezeknek valójában nem sok közük van a drága nagymembrános mikrofonokhoz,
hanem olyasmik, mint amit a video kamerákba raknak. Ettől ilyen olcsó.

Link to comment
Share on other sites

12 perccel ezelőtt írta PropaneB:

Nademármivanitt Maaaargit, há' nóóórmális???!!! :-)

Szintetizátorokat A/B tesztelni normális előerősítés nélkül nonszensz! Pláne egy jóárasított Behrrrringert via egy vintage akármivel is.

Biztosak lehetünk benne, hogy teljesen más jelszintek, impedanciák (feszültségek) "jönnek kifele" mindegyikből. Azt csak úgy bedugni egy közepesen szar konverterbe... hát...

Kell két egyforma minőségi preamp, aminek van megfelelő illesztő bemenete (Line) és úgy felvenni mindkettőt. Utána a felvett hangjukat belerakni valamilyen komolyabb alap zenébe, jól megcsavargatni, utána azt kiírni tömörítetlenül és elérhetővé tenni.

Szerintem ezután lehetne komolyabb okfejtésekbe kezdeni a hangminőségükkel kapcsolatban. (Ezután lehet engem is "ütlegelni") :-)

Értem, tehát Firechild is tiszta hülye, nem tud felvenni két hangszert egymás mellett,  meg akik A/B-ben tesztelték a Model D-t is azok is dettó. Hát akkor hajrá, lehet megmutatni azokat preampokat, hidd el én az első sorban kíváncsi leszek. Hogy a preamp befolyásol -e bármit is A/B tesztnél egy szimpla konverter esetén. Hajrá!

(És a hallásom is tiszta hülye, ha megismeri az idézem" közepes szart, szar előfokkal" és azt sokkal jobbnak hallja még fejjel lefelé lógatva is.)

Link to comment
Share on other sites

1 perce írta draco draconis:

Ha meg már minden megvolt akkor még jobban minősíti az embereket akik ilyen fosul használták.
 

Nem tudom mennyi idős lehetsz, de úgy érzékelem, hogy nem vagy tisztában a történelmi helyzettel.

Nem bántásból mondom, meg védeni sem tisztem az akkori hangmérnököket, de az akkori politikai helyzetben nem volt egyszerű egy rock zenekarnak felvételt készíteni, egyáltalán egy stúdióba bejutni, ha bejutott nem volt idő semmire, szekértelem sem volt nagyon. Hogyan? Alig lehetett hozzájutni normális nyugati felvételekhez, nagyon kevés embernek volt bármilyen könnyűzenei felvételi tapasztalata, stb.stb... Nem akarom szétoffolni a vocoder topicot :-)

Link to comment
Share on other sites

7 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Szereti a tököm, mert nem is használom, mivel nem érdekel. Ha meg már minden megvolt akkor még jobban minősíti az embereket akik ilyen fosul használták.

És igen, azokból a felvételekből - Edda és tsai - csak a lényeg hiányzik felvételi szempontból: a test. Csak a csonk van. A váz. Mert annyira nincs teteje sem alja, meg dinamika.

Akkoriban ez senkit sem zavart, így is szerették az emberek, de te biztosan sokkal jobb lemezeket csináltál volna ha akkor élsz és akkor most nem ezt a sok szart kellene hallgatni az utókornak. :) 
 

Link to comment
Share on other sites

1 perce írta draco draconis:

Értem, tehát Firechild is tiszta hülye, nem tud felvenni két hangszert egymás mellett,  meg akik A/B-ben tesztelték a Model D-t is azok is dettó. Hát akkor hajrá, lehet megmutatni azokat preampokat, hidd el én az első sorban kíváncsi leszek. Hogy a preamp befolyásol -e bármit is A/B tesztnél egy szimpla konverter esetén. Hajrá!

(És a hallásom is tiszta hülye, ha megismeri az idézem" közepes szart, szar előfokkal" és azt sokkal jobbnak hallja még fejjel lefelé lógatva is.)

Senki sem állította, hogy bárki "hülye" lenne. Egyszerű technikai tényeket ismertetek.

Biztos vagyok benne, hogy MrFirechild megfelelő környezetben vette fel a szintiket, ismerve a berendezéseit!

Link to comment
Share on other sites

10 perccel ezelőtt írta deneverstudio:

Látom továbbra sem akar menni a szövegértés, úgyhogy hagyjuk.
Senki nem mondta, hogy ezek világklasszis felvételek. Akkoriban ez volt és kész. 
Eredetileg alapvetően csak az általad beírt butaságra reagáltam és elmondtam, hogy ezek az általad lenézett felvételek sokkal jobb cuccokkal lettek felvéve,
mint ezek a mai kínai vackok. Ezért volt értelmetlen a beszólásod.
Ezen kívül annyit állítottam, hogy egyébként a kor igényeinek teljesen megfeleltek és akkor még a nyugati társaktól sem voltak jelentősen lemaradva.
Akkoriban más is így szólt és elsősorban nem a mikrofonoktól és a cuccoktól, hanem az emberektől, munkamódszertől, felfogástól, szokásoktól.
Ennyi. Nem tudom ezen mit kell ennyit rugózni. 
Egyszerűen értsd meg, hogy egy ilyen vackot be sem engedtek 30-40 évvel ezelőtt egy stúdióba,
de ennek semmi köze ahhoz, hogy milyen lemezek születtek akkoriban.
A Beatles lemezek még viccesebben szólnak, pedig már azokat is tök jó cuccokkal készítették.
 

Nekem nem megy a szövegértés? Érdekes, mindenki leírja a saját maga hibáját amit elkövet. Magából indul ki... :D

Akkor fussunk neki mégegyszer.

Melyik a jobb? Objekíve: Egy Inaya Day gettónigger home felvétele vagy Edda Művek 1-2? És hányszor jobb? 

Inaya Day gettó nigger bealázza az Edda Műveket százezerszer felvételben otthon a vacak szarjával. Ha adtok neki Neumannt, akkor meg nevetséges az egész kérdés. Ennyi.

Link to comment
Share on other sites

7 perccel ezelőtt írta PropaneB:

Nem tudom mennyi idős lehetsz, de úgy érzékelem, hogy nem vagy tisztában a történelmi helyzettel.

Nem bántásból mondom, meg védeni sem tisztem az akkori hangmérnököket, de az akkori politikai helyzetben nem volt egyszerű egy rock zenekarnak felvételt készíteni, egyáltalán egy stúdióba bejutni, ha bejutott nem volt idő semmire, szekértelem sem volt nagyon. Hogyan? Alig lehetett hozzájutni normális nyugati felvételekhez, nagyon kevés embernek volt bármilyen könnyűzenei felvételi tapasztalata, stb.stb... Nem akarom szétoffolni a vocoder topicot :-)

Szerintem idősebb vagyok mint te. DE EZ MIÉRT KÉRDÉS BAKKER... :D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

5 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Értem, tehát Firechild is tiszta hülye, nem tud felvenni két hangszert egymás mellett,  meg akik A/B-ben tesztelték a Model D-t is azok is dettó.

Az AB teszt gyakran egy kalap szart sem ér, de erről már sokszor volt szó. Az sokszor csak arra jó, hogy a tudatlanok bekajáljanak bármit.
Minden akkor derül ki, amikor mixbe kerül és meg van tekergetve.
Az egyik jól érthető lesz és kiszól a mixből, a másik meg egy maszat lesz, pedig magában teljesen jónak tűnik.
Ahogy gyakran egy plugin hangját sem lehet AB-ben megítélni, főleg nem egyetlen sávon.
Munka közben, mixben, sok sávon derül ki, hogy használható-e vagy sem és ez sok mindenre igaz.
 

Link to comment
Share on other sites

Épp most írta draco draconis:


Inaya Day gettó nigger bealázza az Edda Műveket százezerszer felvételben otthon a vacak szarjával. Ha adtok neki Neumannt, akkor meg nevetséges az egész kérdés. Ennyi.

Igen, mivel Inaya már minden ismerettel rendelkezik, eltelt 40 év!!! Azt csinál, amit csak szeretne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...