Jump to content
Ménemszól.hu

Behringer VC340


draco draconis

Recommended Posts

  • Válaszok száma 347
  • Created
  • Last Reply
3 órája írta draco draconis:

A tr909 érdekes de engem nem érint: Analog rytm rulez!

De Jupiter 8...!!!

Aztakurva. 

egyelőre színtiszta spekuláció az egész történet - az online szintis oldalak körbejárattak egy képet, amin behringer alkalmazottak egy képen szerepelnek ezzel a két cuccal. gondolom ha egy girosztál lett volna a képen, akkor azt terjesztenék, hogy uli gyorsbüfét nyit :)) - várjuk ki a végét.

Link to comment
Share on other sites

4 órája írta syngular:

Csak egy fenti megemlített dologra a Tritonokkal kapcsolatban féloff:
A Triton Le-m épp most februárban lett 18 éves. 2000-2012 között folyamatosan hurcibáltam mindenféle koncertre. 2015-ben kellett mikrokapcsoló cserét eszközölni, de azon kívül semmi baja azóta sem. Billentyűk, kijelző és az egész "felépítmény" egyben van. Remekül helytáll ennyi idő után is.

 

Nekem a Virus KC-m 17-ik évét tapossa kb. és nincs semmi baja, pedig a csávótól akitől vettem nem nagyon becsülte semmire, konkrétan midi keyboardnak használta. A Triton kapcsolói is akkor mennek tönkre ha sűrűn használják. Legalábbis a Classic/Extreme/Studio változatnál.

Link to comment
Share on other sites

24 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Nekem a Virus KC-m 17-ik évét tapossa kb. és nincs semmi baja, pedig a csávótól akitől vettem nem nagyon becsülte semmire, konkrétan midi keyboardnak használta. A Triton kapcsolói is akkor mennek tönkre ha sűrűn használják. Legalábbis a Classic/Extreme/Studio változatnál.

Én most adtam el egy Machinedrum SPS-1-et, 19 éves volt, és tökéletesen, hibátlanul működött még mindig, szerintem még egyszer ennyit el fog menni.

Link to comment
Share on other sites

49 perccel ezelőtt írta axon.dust:

Én most adtam el egy Machinedrum SPS-1-et, 19 éves volt, és tökéletesen, hibátlanul működött még mindig, szerintem még egyszer ennyit el fog menni.

Hát nem akarlak elkeseríteni, de a mostani Elektron cuccok nem ilyenek. Egyik sem. Én az Andromedámat is tökéletes állapotban adtam el, csak egy kicsi por volt rajta. Meg az összes új cuccom ilyen: szóval én nagyon vigyázok a cuccaimra.

De mások szó szerint használják, néha mindenfélére... :D

Link to comment
Share on other sites

3 órája írta axon.dust:

Én most adtam el egy Machinedrum SPS-1-et, 19 éves volt, és tökéletesen, hibátlanul működött még mindig, szerintem még egyszer ennyit el fog menni.

19?

Egyébként nekem is volt egy Machinedrumom és tényleg strapabírónak tűnt.

Link to comment
Share on other sites

Ekkor: 2018. 02. 23. at 12:19 írta V/Oct:

Szerintem a Moog designok nagyon szépen vannak összerakva, nem azt mondtam egyébként, hogy smt alkatrészekből nem lehet jó szintit építeni, lehet. Tervezni, kompenzálni,  mondom, új korgok, csoda munkák. Nem írtam sehol hogy kásás lesz a hang, Bendi fekete-fehér ferdítéseivel baromi fárasztó vitatkozni, vagy skoda, vagy Rolls, aham.  És mi van a bmwsekkel? :) Mondjuk nekem meglepi volt, hogy a Minitaurban DCO van. Az is érdekel, hogy amúgy a Mehringer melyik revision Minire  ment rá, mert ugye 3 van, teljesen más oscikkal, filter boardokkal. Azt meg már le se merem írni, hogy a régi analógok közül  egy-egy példánynak simán picit más hangja tud lenni ha egymás mellé rakod őket,  ez még egy 101-esre is simán igaz... mert újabb mónika show adást generálok.

Szerintem a full drága cuccoknak és az azokat olcsóbban kiváltó alternatíváinak is van helye a világban. Ha anno nem találkozok olcsó kínai kondimikrofonokkal, nem kezdek el felvenni, mert elérhetetlen volt a számomra pl egy normális Neumann. Ahogy dolgozgat az ember és gyűlik a pénze (és igényszintje) egy komolyabb berendezésre, megveszi. Már ért csalódás Korgban, Rolandban, Allen & Heath-ben. Pl full gyárihibásan adtak el egy M50-est, ami a második hangszínváltás után használhatatlan lett. A probléma az, hogy már szinte minden gyár rövid élettartamban gondolkodik (ezt pl Neve, Genelec meg Dynadionál nem gondolnám). Visszatérve a Behringer cuccra, nem vagyok biztos, hogy pl ez rövidebb élettartamú lesz, mint mondjuk a Roland Se02 potijai vagy kapcsolói. 

Link to comment
Share on other sites

1 órával ezelőtt írta Dyno:

Szerintem a full drága cuccoknak és az azokat olcsóbban kiváltó alternatíváinak is van helye a világban. Ha anno nem találkozok olcsó kínai kondimikrofonokkal, nem kezdek el felvenni, mert elérhetetlen volt a számomra pl egy normális Neumann.

Evidens! Hogy ne lenne helyük! De nem is volt ráírva a kínai mikrofonokra, hogy Neumann U-47, és nem is akarta veled elhitetni senki, hogy ugyanúgy szól az ár töredékéért, ugye? Én is használok vacak minőségű motyót, fos miksit pl. a karakter miatt. Imádom a casio játékszintim pedálokon áttolva szarrá torzítani. De nem gondolom azt, hogy úgy szól mint egy hammond leslie-vel...

Link to comment
Share on other sites

Nekem a Neutron egyaltalan nem tetszik, de ez szubjektiv, nem mondom hogy rossz. Hasonlo iranyban a moog mother pl sokkal jobban tetszik(ene) ha nem csak egy osc lenne es nem ketszer ennyibe kerulne vagyos igy ketto kene belole kb ugyanahhoz a hatashoz szoval igy 4x-ese :) 

a tobbivel egyet ertek,  bar vokodert se vennek mert az en enekhangomon nem segitene, viszont a model d-bol veszek egyet csak azert is

Link to comment
Share on other sites

1 perce írta axon.dust:

Nekem a Neutron egyaltalan nem tetszik, de ez szubjektiv, nem mondom hogy rossz. Hasonlo iranyban a moog mother pl sokkal jobban tetszik(ene) ha nem csak egy osc lenne es nem ketszer ennyibe kerulne vagyos igy ketto kene belole kb ugyanahhoz a hatashoz szoval igy 4x-ese :) 

a tobbivel egyet ertek,  bar vokodert se vennek mert az en enekhangomon nem segitene, viszont a model d-bol veszek egyet csak azert is

Nekem a Neutron valszeg csak akkor lesz ha nagyon ráunok a BSII-re. Tényleg rühellem a villanyszerelést zenélés közben. 

De szerintem a Neutron jobban szól mint az Arturia Minibrute 2. 

Link to comment
Share on other sites

7 perccel ezelőtt írta draco draconis:

De szerintem a Neutron jobban szól mint az Arturia Minibrute 2. 

Annal kb barmi, sztem az egyik legszarabb hangu szinti.

En modjaval szeretek villanyt szerelni, van 0-coastom, imadom a hangjat, semmi massal nem tudok olyat ami abbol jon pedig van egy par cuccom. 

Link to comment
Share on other sites

36 perccel ezelőtt írta draco draconis:

A VC340 konkrétan UGYANÚGY szól. 

Lehet, hogy így van és igazad van, de ezt a mondatot már ezerszer hallottuk az elmúlt évtizedekben stúdiótechnikával, vagy ilyen-olyan hangszerekkel és egyéb cuccokkal kapcsolatban,
de amennyire tudom, ez eddig még soha, egyetlenegy alkalommal sem bizonyult igaznak. Ezért aztán sokan kételkednek, amikor ilyet olvasnak.
Valóban léteznek nagyon jó utángyártott dolgok a stúdiótechnikában, de többnyire azok is elég drágák.
Hogy ez a szinti milyen valójában, azt biztosan nem én fogom eldönteni, én csak az eddigi általános tapasztalatokról beszélek.
Ennek ellenére nyitottan szoktam hozzáállni mindenhez.
Tavaly pl. a 1176 klónokat néztünk össze, de mind elvérzett elég hamar és az derült ki, hogy nem tudják látványosan olcsóbban megcsinálni ugyanazt,
csak valami hasonlót, amit a felületes szemlélő bekajál.
Ha ezekkel a szintikkel kivételesen nem így lesz, akkor az jó dolog, de ne Youtube videók alapján akarja ezt bárki is eldönteni,
mert az nem fog menni.

Link to comment
Share on other sites

1 órája írta deneverstudio:

Lehet, hogy így van és igazad van, de ezt a mondatot már ezerszer hallottuk az elmúlt évtizedekben stúdiótechnikával, vagy ilyen-olyan hangszerekkel és egyéb cuccokkal kapcsolatban,
de amennyire tudom, ez eddig még soha, egyetlenegy alkalommal sem bizonyult igaznak. Ezért aztán sokan kételkednek, amikor ilyet olvasnak.
Valóban léteznek nagyon jó utángyártott dolgok a stúdiótechnikában, de többnyire azok is elég drágák.
Hogy ez a szinti milyen valójában, azt biztosan nem én fogom eldönteni, én csak az eddigi általános tapasztalatokról beszélek.
Ennek ellenére nyitottan szoktam hozzáállni mindenhez.
Tavaly pl. a 1176 klónokat néztünk össze, de mind elvérzett elég hamar és az derült ki, hogy nem tudják látványosan olcsóbban megcsinálni ugyanazt,
csak valami hasonlót, amit a felületes szemlélő bekajál.
Ha ezekkel a szintikkel kivételesen nem így lesz, akkor az jó dolog, de ne Youtube videók alapján akarja ezt bárki is eldönteni,
mert az nem fog menni.

Én nem értek valamit. Elvileg itt zenével/hallással foglalkozó emberek vannak nagy számban. Nem is tudom hogy fogalmazzak: nem halljátok hogy van különbség vagy sincs? Hogy jó e vagy se??? Pro sound vagy se?

Hagyjatok az amatőrök parasztvakításával hogy ez tömörített és nem élő: hallani kell tudni ilyen jó felvételekből. 

Ha nem halljátok akkor meg felesleges bármilyen pro cucc. Mert úgyse halljátok. 

Szóval egy rakat kérdőjel. Ide.

Link to comment
Share on other sites

1 órája írta deneverstudio:

Lehet, hogy így van és igazad van, de ezt a mondatot már ezerszer hallottuk az elmúlt évtizedekben stúdiótechnikával, vagy ilyen-olyan hangszerekkel és egyéb cuccokkal kapcsolatban,
de amennyire tudom, ez eddig még soha, egyetlenegy alkalommal sem bizonyult igaznak. Ezért aztán sokan kételkednek, amikor ilyet olvasnak.
Valóban léteznek nagyon jó utángyártott dolgok a stúdiótechnikában, de többnyire azok is elég drágák.
Hogy ez a szinti milyen valójában, azt biztosan nem én fogom eldönteni, én csak az eddigi általános tapasztalatokról beszélek.
Ennek ellenére nyitottan szoktam hozzáállni mindenhez.
Tavaly pl. a 1176 klónokat néztünk össze, de mind elvérzett elég hamar és az derült ki, hogy nem tudják látványosan olcsóbban megcsinálni ugyanazt,
csak valami hasonlót, amit a felületes szemlélő bekajál.
Ha ezekkel a szintikkel kivételesen nem így lesz, akkor az jó dolog, de ne Youtube videók alapján akarja ezt bárki is eldönteni,
mert az nem fog menni.

Teljesen egyetértek. Először jönnenek meg ezek a szerkezetek, próbáljuk ki, csináljunk szuper zenéket  és kiderül, hogy szól a zenében, mennyire inspirál és akkor minden tiszta lesz.

 

Link to comment
Share on other sites

16 perccel ezelőtt írta draco draconis:

Én nem értek valamit. Elvileg itt zenével/hallással foglalkozó emberek vannak nagy számban. Nem is tudom hogy fogalmazzak: nem halljátok hogy van különbség vagy sincs? Hogy jó e vagy se??? Pro sound vagy se?

Hagyjatok az amatőrök parasztvakításával hogy ez tömörített és nem élő: hallani kell tudni ilyen jó felvételekből. 

Ha nem halljátok akkor meg felesleges bármilyen pro cucc. Mert úgyse halljátok. 

Szóval egy rakat kérdőjel. Ide.

Egyik barátom csinált egy felvételt, konkrétan egy Unitra műanyag mikrofonba énekelt. Olyan hangja volt, hogy nekem is és egy másik kollégának egyből kellett olyan. Utána mondta meg, hogy mit használt, elküldte tisztán az éneksávot is és volt nagy csodálkozás, hogy miből mit csinált az ember jó ízléssel és tapasztalattal. Ez a mikrofon sem jó mindenhova, de jól használva a helyén nehéz lenne űberelni, mert jó volt az elgondolás, hova és hogy került a zenében. 

Én is csak drukkolok, hogy jók legyenek és nekem is legyen olcsón még pár ilyen vasam, ami inspirál és örömet  okoz.

Link to comment
Share on other sites

Nem hallottam a felvételeket, nem láttam a videókat, csak elméleti szinten bátorkodtam beledumálni.
Most is csak általánosságban mondom, hogy az eddigi tapasztalataim alapján a Youtube videóknál
kb. 100-ból egynél lehetett bármilyen használható infót szerezni, a többi nem sokat ér.
Legutóbb pl. fél napig kerestem gitár pickup teszteket, de semmi használhatót nem találtam.
Gitározni alig tudó emberek játszogattak gagyi soundokon, ami semmilyen hasznos infóval nem szolgált.
Mondjuk amúgy is csak annak a tesztnek hiszek, amit én csináltam.

Úgy alapból amúgy a Youtube rögtön elkeni az esetleges különbségek jelentős részét.
Sokszor pont azt, amire kíváncsiak lettünk volna.
Stúdió körülmények között még ekkor is ki lehet hallani némi különbséget, de egy átlag házi cuccon már szinte semmit.
Ugyanúgy simán elken az is, ha valami olcsó cuccba dugnak be egy dolgot, olcsó cuccal veszik fel, stb.
Szóval az esetek nagy részében nincs is mit hallgatni.

Ha nincs elbaltázva a teszt, akkor egy gyakorlott fül persze a Youtube alapján is kihall ezt-azt,
de a lényeg mindig akkor derül ki, amikor élesben dolgozik az ember egy-egy cuccal.
Ott nincs kecmec, mellé rakod az amerikai felvételt és rögtön kiderül, hogy sikerült-e megközelíteni, vagy csak egy dinamikátlan maszat lett az egész.
 

Link to comment
Share on other sites

Meg amúgy nem tudom mennyire vágjátok azt a jellegzetes Behringer hibát, hogy minden működik, nem nyúlsz hozzá, de gondol egyet és egyszer csak elkezd ciceregni, zúgni, fura hangokat kiadni magából. Nem hangosan, csak épp annyira, hogy ne lehessen vele dolgozni. Ha rácsapsz valahol kézzel és szerencséd van, akkor abbahagyja. Ha nincs, akkor nem.
Na, ezért nem veszek tőlük soha többet semmit, akárhogy is szól.

Link to comment
Share on other sites

8 perccel ezelőtt írta deneverstudio:

Nem hallottam a felvételeket, nem láttam a videókat, csak elméleti szinten bátorkodtam beledumálni.
Most is csak általánosságban mondom, hogy az eddigi tapasztalataim alapján a Youtube videóknál
kb. 100-ból egynél lehetett bármilyen használható infót szerezni, a többi nem sokat ér.
Legutóbb pl. fél napig kerestem gitár pickup teszteket, de semmi használhatót nem találtam.
Gitározni alig tudó emberek játszogattak gagyi soundokon, ami semmilyen hasznos infóval nem szolgált.
Mondjuk amúgy is csak annak a tesztnek hiszek, amit én csináltam.

Úgy alapból amúgy a Youtube rögtön elkeni az esetleges különbségek jelentős részét.
Sokszor pont azt, amire kíváncsiak lettünk volna.
Stúdió körülmények között még ekkor is ki lehet hallani némi különbséget, de egy átlag házi cuccon már szinte semmit.
Ugyanúgy simán elken az is, ha valami olcsó cuccba dugnak be egy dolgot, olcsó cuccal veszik fel, stb.
Szóval az esetek nagy részében nincs is mit hallgatni.

Ha nincs elbaltázva a teszt, akkor egy gyakorlott fül persze a Youtube alapján is kihall ezt-azt,
de a lényeg mindig akkor derül ki, amikor élesben dolgozik az ember egy-egy cuccal.
Ott nincs kecmec, mellé rakod az amerikai felvételt és rögtön kiderül, hogy sikerült-e megközelíteni, vagy csak egy dinamikátlan maszat lett az egész.
 

Hál istennek a szintiket a legkönnyebb felvenni. Emiatt igen hamar lejön hogy szar vagy nem szar. Nem kell semmi tudás ahhoz hogy egy szintit felvegyen csak ehy jó hangkártya. Semmi magic.

Mikrofon esetében mindjárt ott az előfok problémája is. Szerintem teljesen más. Mert a szintik gyártása a PCB-k filléres hulladékká válása esetén igazából akár a századára is lecsökkent mondjuk a 70-es évekhez képest. A hangeszköz minél közelebb áll a számítógéphez annál olcsóbb előállítani. 

A mikrofon kicsit távolabb van. 

Link to comment
Share on other sites

7 perccel ezelőtt írta deneverstudio:

Meg amúgy nem tudom mennyire vágjátok azt a jellegzetes Behringer hibát, hogy minden működik, nem nyúlsz hozzá, de gondol egyet és egyszer csak elkezd ciceregni, zúgni, fura hangokat kiadni magából. Nem hangosan, csak épp annyira, hogy ne lehessen vele dolgozni. Ha rácsapsz valahol kézzel és szerencséd van, akkor abbahagyja. Ha nincs, akkor nem.
Na, ezért nem veszek tőlük soha többet semmit, akárhogy is szól.

Nekem eddig két Behringer T1952-m volt, de csak az egyik háttér világítása ment ki.  Totál strapabíró vacak volt. Stabil hanggal.

A hibás szarokkal való véleményemet már leírtam korábban. Lehetne folytatni kínás studió monitorokkal amelyek kurva jól szólnak azért az árért stb.

Szerintem ti a 2000-es évekelején ragadtatok kínai gyártással kapcsolatosan.

Link to comment
Share on other sites

Sajnos már szinte mindent kínában csinálnak, így a drága cuccok is egyre megbízhatatlanabbak.
Úgyhogy ha valamiből valóban van azonosan szóló olcsóbb, akkor nyilván érdemes azt venni, mert úgyis be fog szarni a drága is, ez nyilvánvaló.
Annak a világnak sajnos már régen vége, amikor évtizedekig működött valami megbízhatóan, de erre már nyilván mindenki rájött magától is.
Nem is a katasztrófa igazából, hogy Kínában csinálják, hanem az egész mentalitás ami ma van, hogy 10 évnél tovább véletlenül se lehessen használni,
de inkább dögöljön be 5 év múlva. Illetve az, hogy képesek filléreket spórolni egy-egy kis szar alkatrészen és mindenből a lehető legszarabbat rakják bele
a cuccokba, akkor is, amikor ennek semmi értelme. Képesek egy 250.000.-Ft-os gitárhangfalba belerakni egy ócska műanyag jack aljzatot, ami nagyon hamar el tud törni,
mikor 200,-Ft-ért rakhatott volna bele jót is. Boldogan adtam volna a ládáért inkább 250.200,-Ft-ot és akkor nincs vele szívás és nem utálom meg ezt a szarházi céget.
Ez egy beteges mentalitás, akárhonnan nézem.
 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...